..Busigt ;D

Fick lite tråkigt på tåget idag så kollade förståss runt omkring mig som vanligt eftersom det inte finns så mycket att kolla på.. och då ser jag en tjej framför mig som typ halvsover ^^ hon såg jätte kulig ut så jag är ju lite elak och tänkte ta ett smygfoto på henne.. men ja, det gick väl kanske inte så väntat -.- En sak jag märkte då var att man bör alltid kolla så att blixten inte är på när man ska ta kort! Kan ju säga att det inte alls är så diskret (a)<3


Yeay! gammal bild på mej ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: Haha ja :) är glad att jag vågade <3



haha du skulle tagit ett smygfoto ! I <3 smygfoton (a)

2010-09-09 @ 23:32:12
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha men det gjorde jag ^^ fast blev ingen bra bild så tog bort den xD<3

2010-09-12 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0