Shopping i Kista ^^

Lite sent nu kanske men under lovet så hann jag för en gångs skull shoppa :) såå i fredags åkte jag, syrran och mamma in till Kista för att ha lite skojj plus shopping såklart, blev inte så jätte mycket kanske men va i alla fall nåt :P

  

Blev en jacka från New Yorker, Världens bästa butik enligt mig ^^
kanske inte så bra bilder men ni ser nog :)



Även ett par mysiga mysbyxor därifrån :D



Två linnen från ginatricot,



.. och två nagellack från Cubus ;)
Ja det var allt och som jag sa inte så mycket men är nöjd ändå ^^



Efter en hel dag i Kista så kommer vi hem för att käka :D och då äter vi något som kallas för nåt jag inte kommer på just nu :P men man kan säga att det är som en liten grill man har på bordet som man lägger det man vill ha på tallriken på.. heh asså typ bacon, kyckling elle aa i stort sätt vad som helst i små mängder ^^







Började med att göra en liten macka med typ allt möjligt på ^^ ;o


   



Före






Efter

Jaa, kommer inte ihåg va det va på den men va väldigt gott i alla fall ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0