skolan har ju ingen koll! -.-´

Usch har verkligen inte varit på topp! Har inte orkat blogga.. har typ inte orkat någonting :/
kan vara på grund utav att jag inte alls har varit på humör och att det har varit mycket med "läkartids problem" xD men men nu är skolan igång igen och allt börjar rulla på som vanligt igen, en aning tröttare men det årdnar väl sig :) sen har man fått en liten ändring på vårterminens schema fast ingen stor dock, har bara försvunnit en lektion x) men hjälpte en del får i alla fall sluta tidigt på onsdagar och börja sent på måndagar ^^ funkar bra!

Gud! har fått världens jobbigaste SL- problem.. skolan har missat lite med acces- korten så fick inget bålsta tillägg på mitt kort så har försökt förklara för dom att det inte fungerar från bålsta utan tillägget men i början ville dom verkligen inte fatta har tagit nästan två veckor för dom att förstå att jag har fått fel kort och att dom har missat att beställa ett kort med tillägg på.. men nu ska jag snart få mitt efterlängtade kort! dom fixade en beställning på det idag så jag hoppas att det går fort ^^<3


Kommentarer
Postat av: Jonna ^^

Du är så fin min Jonna ;D ^^ <3333

2011-02-08 @ 19:52:07
URL: http://imavampire.blogg.se/
Postat av: Jonna

Naaw va snällt sagt ^^ och du är jätte söt gumman<3<3

2011-02-09 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0