Eh GALET! :O Jonna= tuppjuck ;D<3

XOXO// The Weather Girl 2

Jag blev full på mitt jävla te oj herrejävlar, 118 800 super billig nummer upplysning via I wanna be popular, Baby goodbye btw Nobody puts baby in the corner NOOOOOOOO ONNNNNNNEEEEE fuck off………….

Mmmm.. Jonnaflum på för hög nivå, jag tror hon har fått doften av droger eller nåt.. te kanske ;) tummen upp för den!


okej här kommer en väldigt sjuk konversation;


[jag]- Fuck jag spillde!
[J]- ojj :D

(Jag torkar upp det)

[jag]- men va i helvete! jag spillde igen.. -.-'
[J]- Hah! xD

(jag torkar upp)

[jag]- Men seriöst!.. Damp! spillde igen! -.-
[J] - Men kan du inte hålla rent i fem minuter?! ;)
[jag] - Jo! jag kan inte hålla rent i 5 sekunder -.-''
[J] - ok ;D kom nu ketchup så går vi :)
[jag] - Nej vänta senap! jag väntar ju på gurkmajonäsen :O
(Jonna brister ut i garv!)

2 min senare

Vi börjar kasta gris med en mandarin...

Jag vann! Jonna blev sur och kastade mandarinen i golvet!
så smart och kladdigt ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0