Dagens Konversation ;D


Jonna K. Snus..........

för 2 timmar sedan ·
  • Jonna ÅK. Huh!? knasboll ska vi gå ner nu? :D♥♥
    för 2 timmar sedan ·
  • Jonna K. Jaa sure :D♥♥ kom ketchup så går vi ;D ♥♥
    för 53 minuter sedan ·
  • Jonna ÅK. great! men senap jag väntar ju fortfarande på gurkmajonäsen -.-♥♥ :D
    för 52 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. ‎-.- meeeeeeeeh den kommer ju aldrig :'( ♥♥
    för 51 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK nej jag vet så det kan ta ett tag :)♥
    för 50 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K Pfft fiiiiiiine jag går själv -.- ♥
    för 49 minuter sedan ·
  • Jonna ÅK Men.. men ;O inte snällt :( I feel lonley :/♥ fuck.
    för 48 minuter sedan ·
  • Jonna K. ‎:( men What The Hell!!!! spring jag väntar yao! ;D ♥
    för 47 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK varför då? du e ju här ♥ eller? :O kanske inte är du :( knas♥
    för 46 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K Men fuck -.- du avslöjade oss XD ♥ det är ju ingen annan som vet de ju ;D ♥
    för 45 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. men du gick ju nu -.-'♥
    för 44 minuter sedan ·

  • Jonna K. Pfft........ ♥
    för 43 minuter sedan ·

  • Jonna ÅK. jag måste skaffa mig ett bättre liv -.-♥
    för 43 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K naaaaw LÄMNA MIG INTE YOU BASTARD! XD ♥
    för 42 minuter sedan ·
  • Jonna ÅK. ciao :*<33
    för 41 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. AHHHHHHHHHHHHH nu dog jag du lämnade mig kvar här så nu ligger jag här och blöder helt ensam :'( :'( fuck you ♥
    för 39 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. jag vet det är svårt att leva utan mig :) jsg är underbar ^^ inte ens jag klarar av att vara utan mig..♥ love you too bitch ^^
    för 37 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. True... precis som True Blood yao XD fuck off!!! ♥
    för 36 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. fuck hit och fuck dit.. skulle inte ja gå? ♥
    för 34 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. XD jaa jag gillar ordet liksom det är Kungligt yao XD joo det skulle du vart är du kan inte se dig HAAAAAAALLLÅ?! ♥
    för 33 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK ursäkta!? jag är det ända kungliga här! det är kungligt! so just leave it yao;) kungligt!♥
    för 31 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. what the hell är det du säger Kebab?! det är jag som säger K U N G L I G T, btw kan fortfarande inte se dig XD ♥
    för 30 minuter sedan ·
  • Jonna ÅK Tycker också om kebab :) KUNGLIGT! nej du säger manligt! kom ner :D♥
    för 28 minuter sedan ·
  • Jonna K. Vad bra här kommer ett skepp kommer lastat med Kebaba XD ivelig jingii ;D ♥
    för 26 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. OO mamma! nu komma kebaba ;) ska jag slå upp det åt dig? förvirrad! tror du på gud? ;O♥
    för 25 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. Oh yees XD Nope ser jag ut att göra det yao?! itleget? ;) ♥
    för 23 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. Jaaa lite kanske.. GUDinna? itleget bere breee ;P♥
    för 21 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. roaccesp John -.-' Jaa jag vet att jag ärt ente GUDINNAT yaot ;D ♥
    för 20 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. heter du john nu? :O omg torr humor! hittade du det på öb reklamen eller? ;D♥
    för 18 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. niente ment dut gört det ;O rwatex and......... nee jag hittade inte på öb reklamen jah köpte den för en billig peng du var ju med yao ;O XD ♥
    för 16 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. jaa just det ;D billigt billigt! Poetry Toato? rwatex and = dåligt slut?♥
    för 13 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. Yees CHEAP :D nee? behöver inte gå på toa nu men du kanske? XD men visst var vi neighbors ingdon? ;D ♥
    för 11 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. nej ^^ självklart ♥ Filmkväll? nu?? :D♥
    för 9 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. Hmmmmmmmmmmmmmmm kke later? men vi tar det när det är kväll alltså getöga också jag känner solen fortfarande ;O ♥
    för 7 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. Vf later? ;( jävla mongofeja! -.-'
    för 5 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. du och jag + film om 10♥ = romantik o no!♥
    för 4 minuter sedan ·
  •  
    Jonna K. ‎:O oooh hell no! [fuck] Wingapoo ;D ♥
    för 3 minuter sedan ·
  •  
    Jonna ÅK. wingapoppo? har du kollat för mycket pocahontas? ;O♥ ehh palla detta film nu yao!♥
    för ungefär en minut sedan ·
  •  
    Jonna K. Ehh jaa dah senaste ju ;O okay yao ;D ♥
    några sekunder sedan ·

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0