Å älskade smink.. eller nåt



Hela dagen har jag trott att min maskara har varit borta för att jag la den i byxfickan och oturligtvis glömde den där, sen på tåget märker jag att den är borta och då börjar jag fundera på om jag har tappat den ute när jag har hoppat ur bilen eller om den ligger i bilen..
när jag kommer hem sen senare under dagen så kollar jag igenom hela fremsätet, runt om, bakom under.. men nej ingen maskara.. så med ett hängande, dystert huvud med blicken ner i marken så ser jag den liggandes i snön och det blev en lättnad :D
Allt detta är dock lite överdrivet men ja jag hade lite tråkigt så jag va tvungen att göra något 0:)<3

(diggar min nya profilbild ^^ Flum!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0