Hawaii tema i skolan! =D

Wiihooo! Tema dag idag! våran söta lilla grupp hade Hawaiitema och det blev as bra!
har tyvärr inga bilder så ni får nöja er med denna :)
Och herre gud vad jag snart känner för att slår huvudet i väggen! för jag orkar seriöst inte med min dator längre för den vill ju aldrig som jag vill och det lagga hela hela hela tiden.. snart slänger jag hela skiten i väggen :o så jag hoppas det räcker för nu har jag skrivit lite i bloggen i alla fall, för Denise skull! så nu får du hålla dig lugn tjejen ;) puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Linn

du har inte funderat på att uppdatera lite va??? :) <3

2010-10-17 @ 22:30:29
URL: http://elliwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0