buss fy och blä :S

Fy fan vad jag är trött på griniga busschauförer -.- så fort det blir det lilla minsta fel så slår dom huvudet i ratten..
När jag skulle från vreta till bålsta va det ganska mörkt ute och jag lyste med mobilen för att busschaufören skulle se mig.. men det räckte tydligen inte och jag fick världens utskällning om att jag måste skaffa en ficklampa. Visst! jag förstår att det kan bli jobbigt när man inte kan se sina passagerare som man ska plocka upp, men man kan väl i alla fall ha en lite lungnare ton i rösten :o
Och det var inte den första busschaufören jag har irriterat mig på idag.. nej, när jag skulle åka hem från Jimmy så åkte bussen lite längre fram än vad den brukar göra.. och jag kramar om Jimmy för en kort stund och börjar sedan gå mot dörren.. Då börjar hon såklart åka men ser sen att jag är på väg fram och stannar igen och så klagar hon på att jag inte kom på en gång istället för att leta efter mitt busskort som låg längst ner i fickan.. men då var jag ju redan på väg till dörren så varför klaga -.- sen hatar jag verkligen när dom överhuvudet börjar prata med mig, för jag hatar verkligen när man får alla bussens blickar mot sig när man har gjort något fel ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0