;)

Tjohoo tjohej!
jag hatar leverpastej
det är en liten grej
som jag säger dig
kan man tänka sig
jag är en härlig tjej
som vill gå ut med dig
det är en rolig grej
och nu vet du nåt om mig
det är allt jag kan säga dig

asså shiit -.-´

Vet inte vad jag ska hitta på, har faktiskt funderat lite på att lägga ner mitt bloggande :o
Till en början var allt detta bloggande bara ett sätt att skriva av sig lite ibland då man känner för det men sen slutar det med att allt fler och fler börjar läsa bloggen och man blir som fast vid den, och då blir det svårare att sluta. Folk ber mig skriva fler inlägg och jag orkar helt enkelt inte lägga ner all min tid på att skriva vad jag har gjort under dagarna.
och till viss del så borde jag kanske inte klaga eftersom att jag har valt att börja skriva själv  :P men ändå (a)
Skriv fler komentarer så blir det mycket roligare och då får ni fler inlägg ;) kan vara hur meningslöst som helst men det gör inget :) det är alltid lika interesant att läsa dom <3

okej då har jag fått det sagt.. då kan vi gå över till var jag har gjort idag :D
Dagen börjar med att jag missar första bussen.. hehe vilket har hänt alldeles för många gånger nu (a)
Och det blev ingen frisörlektion idag för att vi Istället skulle ha arbersmiljö som jag tycker att vi borde slippa :P Det var egentligen meningen att vi skulle kolla på två filmer om.. Att må bra och stress, men vi kollade bara på "Må bra" för det var ingen som hade ork till att kolla på båda två. Så då fick vi sluta =) *härligt* Vi slapp datakunskapen också, så det va bara att gå hem innan lunch <3 såklart somnade jag på soffan så fort jag hade kommit in i huset ^^ och snart vid 8 tiden så blir det boxning med Jonna ;*

Kommentarer
Postat av: wilma

jag årkar inte läsa xD<3<3 puss puss

2010-11-01 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0