Snart blir det flytt<3

Fan va skönt det va att vakna i morse och känna att man inte behöver ta sig till skolan, har verkligen längtat efter detta ^^ och dessutom är det inte så långt kvar till sommarlovet, tiden går ju så himla fort!
Sen får vi se hur det blir efter lovet, ska förmodligen flytta till min älskling då i ett par veckor ;)<3
Nu ska jag se den senaste delen av Big Brother som jag missade igår eftersom att jag va lite desperat av Vampire diaries :D sen får vi se om en god frukost får plats i magen efter all cola ^^ chao!:*<3


(gammal bild)
Måste bara påpeka hur mycket jag faktiskt har förändrats på två år.. många kanske inte ser det men efter några svåra tider så har jag gått ner j*vligt mkt, har inte tänkt så mycket på det men kollar man tillbaka så ser man det väldigt tydligt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0