Uppsättningar + Dagens bilder ;o

De här är tre frisyrer som vi har fått göra hittills, ingenting jag skulle gå med men det är ju alltid kul att lära sig lite =P


Två olika twistar eller vad dom nu heter ^^



Och detta är en nackshingyong tror jag xD
den är dock inte gjord av mig utan av Emelie :)<3



-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dagens bilder ;)



En utav dagens rätter som jag då har mojjsat lite med =P

Damian som dansar så fort musiken kommer igång ^^




Före styling 


Resultat! <3


Kommentarer
Postat av: denise ;)

Hihihi jag tog lite bilder av dej nu ;) Hoppas de e okey, men jag antar det ;) Smygbilder på mej vah ;o<3

Kan jag lägga ut de på facebook? :P <3

2010-09-10 @ 21:31:19
URL: http://daulian.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hihi klart jag tog smygbilder<3

ja det är helt ok <3

2010-09-12 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0