Härligt härligt, men så förfärligt<3

Vaknade denna härliga morgon bredvid min älskade Jimmy<3
Jag hade inte alls lust att gå upp idag för att sen ta alla dessa tusen steg mot skolan.. Speciellt inte när jag också vet att min pojkvän är ledig -.-' Vill helst bara ta det lungt och spendera dagen med honom<3
 Men nej.. så går det tyvärr inte till just nu, för nu är det ju så att det är mycket mer krav jag måste hantera. Och det jobbiga nu är att man inte bara kan vara ledig från skolan. för missar man en lektion så missar man tyvärr ganska mycket som jag inte orkar ta igen just nu.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------

14 år till salu

Satt och läste lite på tåget när jag var på väg hem =)


Rekomenderar denna boken för dom som vill läsa någonting fängslande..
Jag är inte mycket för böcker men den här skulle jag faktiskt kunna läsa ut ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0