En Harry potters karaktär!?



Åå HERRE JÖSSES!
Jag nämner verkligen inga namn, men det här är verkligen inte okej asså!
Såg en person idag som har gått i min klass (i grundskolan) som verkligen behöver en make-over!
Snacka om att du inte tänker på din form, och inte heller ditt hår. Insåg inte att det var hon för än hon vände sig om.. Jag säger bara en sak.. Du ser ut som Hagrid, jätten i Harry potter, bakifrån!

Det här kanke inte är världens snällaste inlägg men jag var ju inte direkt omtyckt av henne ändå.. Så helt ärligt gör det ingenting om hon kommer hata mig lite mera ifall hon råkar se detta :* 


Kommentarer
Postat av: denise

Hahah! That's the spirit xD<3

2010-09-07 @ 19:37:22
URL: http://daulian.blogg.se/
Postat av: mallan

ahahhaahha x'D asg-rym blogg ju nu blev jag inte alls nyfiken nejnej :$ äre kim? x'D

2010-09-14 @ 13:12:09
Postat av: Jonna

Svar: Hahah nej då det är verkligen inte kim :P

men jag tror nog att om du tänker till lite så kommer du nog på vem det är :)<3

2010-09-21 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0