Hmm.. <3

Vad gjorde du igår?: Drygade mig vid datorn :$
Har du ett eget rum?: Ja, faktist två :P
Är du kåt just nu?: Nej
Tycker du om stjärnor?: Ja, kan vara trevligt att kolla på (A)
Vad ser du om du tittar bakom dig?: Ett annat rum
Gillar du att baka?: Ja det kan väl vara skoj ibland ;)
Föredrar du blondiner före brunetter?: spelar ingen roll..
Har du skurit dig?: Ja men inte med flit :P
Vad åt du senast?: Fisk :S
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: Kan väl hända =P
Har du druckit?: Dricker varje dag xD.. sist var väl saft :$
Har du varit otrogen?: Never! ;)
Vad ska du göra i helgen?: Oj! har ingen aning :O
Vill du dö?: Nej xP livet är redan för kort för att vilja dö<3
Har du någongång ägt en plastros?: Hm.. ja fick det i present-.-´
Tycker du om att teckna?: Inte det roligaste som finns, men e bra på det =P
Har du ljugit?: ja, har väl hänt någon gång "/
Vad vill du bli när du blir stor?: Finns mycket jag vill bli =D

Har du tittat på melodifestivalen?: Självklart =)
I så fall, vem hejade du på?: I år?? Anna Bergendhal 
Gillar du mat?: Inte all mat..
Hur lång är du?: Vet inte x) över 160 cm i alla fall xD
Har du hål i öronen: Japp, fyra än sålänge och ett hål i naveln! <3
Hur mycket är klockan?: 16:59
Har du en kille?: Nej tyvärr </3 
Har du något slags nitarmband?: Nej
Är din säng bäddad?: Ja (a)
Vad är ditt smeknamn?: Har inget :O elr jo typ Jonnis men sägs inte så ofta x)

Vad är din dröm just nu?: Just nu är det att det är sommarlov nu =)
Är du emot homo-bisexuella?: Nej =)
Varför gör du den här saken?: Hade inget annat för mig just nu ;P
Har du en teve i huset?: Ja
Vilken är bästa låten just nu: Har ingen favorit x)
Har du blivit sviken?: Oja..
vilken klass går du i?: 9an
Har du varit olyckligt kär?: Kan hända..
Största sorg just nu?: Vet inte =)
Största glädje just nu?: Haha! just nu känner jag mig bara glad för ingenting xP
Vem skulle du dö för?: En mycket speciell person <3
Vilken är din favoritfilm?: Gillar typ alla filmer men just nu är det väl Avatar tror jag =P
Den starkaste du vet?: Jag är starkast! =D .. *host*
vad är det snyggaste på dig?: :O

Hur mycket är klockan nu då?: 17:08
brukar du göra smileys?: Ehm.. ;P
Har någon kallat dig hora/bög?: Ja, men på skoj =P
Hur många palestina-sjalar äger du?: Inga
Har du på dig för kläder nu?: jeans,T-shirt ;)
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: Nej men är väldigt nära =(
Vill du gråta?: Inte nu! =D
Fryser du ofta?: Ganska :P
Tycker du att du är söt?: Nja..
Äger du en papperskorg?: Nej ;o
Har du ett landställe?: Nej, eller asså jag bor på ett :)

Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: Plugga :S som jag egentligen borde ha gjort för länge sen x)
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja
Har du en morgonrock?: Ja men använder det inte ;P
Vem litar du mest på?: Vet inte :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0