Gymnasiet nästa!

Härligt härligt! nu har skolan börjat igen och det känns helt ok! ;) Har redan lärt mig massor inom frisörtekniken och känns helt enkelt strålande<3 Första riktiga frisörlektionen gick ganska bra bortsätt från att det första jag lyckades göra var att klippa mig i mitt lilla finger, haha xP.. Men det visade sig att jag inte var den enda ^^ sen idag hade vi 6 timmar "sammanlagt" då vi fick massera varandras huvuden i ungefär 20 min.. kan säga direkt att jag höll på att somna (Y) Vi fick även göra olika uppsättningar vilken kankse inte gick lika bra "/ men dom blev i alla fall godkända, och det räcker gott för mig <3 Puss puss! 


Kommentarer
Postat av: Linn

hahah det är ganska skönt att man inte är den enda som klippte sig i fingret första gången xD <3

2010-08-28 @ 19:43:02
URL: http://elliwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0